Idei de cadouri pentru craciun

In timp ce am scris acest text, am deschis in background un colaj pe youtube cu muzica de craciun. Nu este deloc stilul meu, me not a Christmas lover, but…you can never know… maybe this this year will be fun. Maybe…

Totusi, chiar daca nu sunt eu aceasta iubitoare a craciunului, mi-am dat seama ca exista anumite parti peste care nu trebuie sa trec, cum ar fi cumpararea cadourilor pentru cei dragi, asa ca m-am gandit sa impartasesc si cu voi cateva idei.

Inainte de a va arata punctual ideile mele pentru cadourile de anul acesta, as vrea sa mentionez cateva lucruri.

  • Atunci cand alegeti un cadou, in cazul nostru pentru sarbatoarea craciunului, ganditi-va un pic inainte la persoana pentru care cumparati respectivul lucru. Ce ii place, ce nu ii place (mai ales), ce fel de om este si eventual ce stil abordeaza. Toate lucrurile acestea spun foarte multe lucruri in legatura cu ceea ce i se potriveste cel mai bine.
  • Nu cumparati un cadou doar ca sa fie cumparat. Cred ca nici voua nu v-ar place sa primiti drept cadou ceva luat la intamplare.
  • Nu luati cadouri la misto. Ca iei o parte din cadou  mai in gluma e una, dar cand toate cadourile pe care le cumperi sunt luat doar ca sa fie, mai bine abtine-te.
  • Fara bani in plic. Desi este o varianta destul de plauzibila si de comoda, eu una nu sunt atat de incantata de acest cadou.
  • Acordati putina atentie ambalajului in care oferiti cadoul. Cu siguranta va face diferenta.

cadou2

 

Primul cadou la care m-am gandit eu anul acesta este un pix sau un stilou. La prima vedere ar putea parea un cadou destul de banal, dar bineinteles ca nu ma gandesc la orice pix, ci la cele de la Poenari.

POVESTEA POENARI
La inceput a fost o idee: Cum ar fi ca pixurile si stilourile sa fie facute din lemn in loc de plastic?
Am cautat, am citit si m-am informat si am ajuns la concluzia ca se poate. Dupa mai multe incercari… am reusit. Rezultatul a fost surprinzator, cu mult peste asteptarile mele si, mai ales, peste asteptarile celorlalti.
Printre cautarile mele, am descoperit un lucru extraordinar, pe care nu-l stiam. Am citit despre un om care a facut enorm de mult pentru noi, care a fost intotdeauna cu un pas inaintea celorlalti, un deschizator de drumuri care a aratat calea de urmat.
In 1827, romanul Petrache Poenaru a fost cel care a brevetat in Franta inventia „Condei portaret fara sfarsit, alimentandu-se el insusi cu cerneala”.
Cunoscuta azi sub numele de „stilou”, inventia sa a contribuit de atunci la dezvoltarea societatii, oferindu-ne sansa de a ne transpune mai usor gandurile pe hartie. Tocul cu rezervor al lui Poenaru elimina zgarieturile de pe hartie si scurgerile nedorite de cerneala si propunea solutii pentru imbunatatirea partilor componente pentru a asigura un debit constant de cerneala, precum si posibilitatea inlocuirii unor piese.
In ultimele decenii ale secolului XX, odata cu cresterea popularitatii obiectelor de scris ieftine si a pixului, stilourile au fost folosite doar ca o optiune mai putin populara.
Astazi insa castiga tot mai multa atentie, atit din partea femeilor cat si a barbatilor, devenind o forma de reprezentare a stilului personal, un accesoriu modern, un obiect de colectie sau chiar un simbol al statutului.
In ziua de astazi cand majoritatea lucrurilor sunt automatizate si cand, chiar si un obiect confectionat manual pare sa isi piarda din valoare, ma aflu aici ca marturie a faptului ca acest lucru nu trebuie sa se intample.
Poenaru a reusit sa creeze un instrument de scris superior pentru acea vreme. Acesta a atasat penitei de scris un rezervor cu cerneala facandu-l astfel mult mai practic si usor de folosit.
Dupa secole, preluand metoda sa, am adus un plus de eleganta prin transformarea unui instrument de scris intr-un accesoriu personalizat. Astazi, doresc sa-i redau acea valoare pe care timpul i-a rapit-o, …o particica din ceea ce a fost candva.
Am aruncat un ochi in trecut si am gasit inspiratia, …am creat ceva unic, …o revolta impotriva plasticului apasator din cotidian, …am dat nastere la nou, fara sa neg trecutul. Am aratat ca prin lucrul cu mainile se poate invinge orice masinarie de productie si ca frumusetea isi are infipte radacinile in lemn. Am taiat, am slefuit, am finisat si am transformat masivitatea lemnului in arta.
Fiecare pix sau stilou pe care-l fac e unic, datorita lemnului, …dar si din cauza mainilor care niciodata nu reusesc sa urmeze un tipar.
Exista o multitudine de tipuri, forme si culori care definesc pixurile si stilourile mesterite de mine, incat nu cred ca vor fi vreodata doua identice… si cu toate acestea, pentru a spori gradul de unicitate si personalizare, ele sunt inscriptionate cu numele posesorului.
Sunt sigur ca unul din ele ar putea sa faca parte din tinuta ta, sau ar putea sa aduca zambete pe buzele unui prieten care l-ar primi cadou.
La fel ca si semnatura, instrumentul va fi unic pentru tine.

poienari

 

Un alt cadou inspirat, zic eu, pentru sarbatorile de iarna, de data aceasta doar pentru doamne ar fi o poseta. O gentuta de umar, o geanta medie, sau una mai mare, in functie de preferinte si nevoi, cu siguranta nu veti da gres atunci cand veti alege un asemenea cadou.

Pe site-ul YVY Bags veti gasi o gramada de modele simpatice  de genti si ghiozdane atat pentru o doamna cat si pentru o domnisoara. Mai trebuie doar sa observati cam ce gen de poseta prefera, iar cu cateva clickuri puteti personaliza un cadou superb.

Cei de la YVY au si o colectie dedicata copiilor, dar pentru mai multe detalii va invit sa intrati direct la ei pe site si sa descoperiti minunatiile.

yvykids

 

Un ceas este de asemenea un cadou inspirat.Si aici este nevoie de putin cercetare inainte de cumparare, dar asta cred ca nu este ceva dificil atunci cand vrei sa-i faci o bucurie cuiva drag :D. Mie spre exemplu imi place foarte mult modelul de mai jos pe care l-am gasit pe site-ul B&B Collection la un super-pret.

casio

 

Pentru fetele care sunt pasionate de beauty, make-up si produse de genul acesta, ofertele sunt destul de variate. Intrand pe site-ul Sephora am observat multitudinea de optiuni atunci cand vrei sa oferi ca si cadou niste produse de beauty.

benefit

De aici sincer nu stiu ce as alege. Eu mi le doresc pe toate pentru mine :D. M-am oprit putin la produsele Benefit, care pe langa faptul ca sunt super faine, mai au si un ambalaj foarte dragut, ceea ce reprezinta un avantaj si mai mare. Apoi m-am oprit la acest set de rujuri marca Sephora, care din punctul meu de vedere este perfect pentru un cadou. Contine niste culori superbe, iar asa nu prea ai cum sa dai gres. Mai ales pentru mine…pentru ca oricum imi doresc toate nuantele de lip stain-uri de la Sephora…if you know what I mean :)).

sephr

Daca totusi niciuna dintre variantele de mai sus nu sunt suficient de potrivite pentru gusturile voastre, cred ca cel mai potrivit cadou pe care il puteti oferi celor dragi este prezenta voastra…si-o prajitura ca sa va indulciti impreuna :).

Spor la cautat cadouri ❤

2 gânduri despre „Idei de cadouri pentru craciun

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un comentariu

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe